Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

Tarpan 237 – Test legendy PGRu – MotoBieda #27



FSR Tarpan – polski samochód rolniczy. Legendarny, trochę jako pomysłowy, trochę jako beznadziejny pod kątem jakości.
Jaki był naprawdę?

Kup wlepy: https://allegro.pl/uzytkownik/MotoBieda

Fanpej na fejsie:
https://www.facebook.com/MotoBieda/

Mechanik Samochodów Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

43 thoughts on “Tarpan 237 – Test legendy PGRu – MotoBieda #27

  1. Tyle razy już w filmach ostrzegałem, że MotoBieda to nie kino familijne, że wulgaryzmy były są i będą, ale do niektórych nie dociera. Jak chcecie spędzić czas z dzieciakiem i pokazać mu stare fury, to pójdźcie z nim do muzeum zamiast siedzieć przed YouTubem.

  2. szukam od dwóch lat Tarpana właśnie z przesuwaną ścianą grodziową, jeśli ktoś chce oddać w dobre ręce, wręcz do pasjonata tych właśnie samochodów, proszę o kontakt, gwarantuje nowe życie. Też proszę o jakiekolwiek informacje, czy to jakiś sąsiad ma czy gdzieś sobie wrasta. Na pewno takiej informacji nie potraktuje obojętnie.

  3. hehe. Kończyłem zawodówkę przy FSR (nie ma się czym chwalić) a na takim Tarpanie uczyłem się jeździć. Tylko silnik już fiatowski. A egzamin zdawałem na maluchu. To tak jakbyś z sali gimnastycznej przeniósł się do namiotu. Do dziś podczas cofania używam głównie bocznych lusterek, te wsteczne służy jako dodatkowa osłona przed słońcem. Wszystko przez Tarpana

  4. Prowadząc w 1987 roku nowego Tarpana z fabryki po 200km zaczęły się otwierać drzwi kierowcy podczas jazdy, a po 250km rozsypała się skrzynia biegów, okazało się, że była sucha, bez oleju

  5. Mialem przyjemnisc miec Tarpana w latach 80ch. Pamietam ze mnie i innym uzytkownikom pekaly, i wyginaly sie ramy zrobione z cienkiej blachy. Dlatego powstawaly warsztaty specijalizujace sie we wbijaniu ceownikow od tylu pojazdu w srodek fabrycznej ramy.
    O dostaniu jakichkolwiek czesci karoseri mozna bylo pomazyc, dlatego wiele warsztatow "produkowalo" np. blotniki z arkuszy zwyklej blachy. Przesuniecie tylnej scianki kabiny udaw2alo sie tylko czasem.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!