Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

Jak pozbyć się rdzy w samochodzie cz.2 KONSERWACJA PODWOZIA

Jak zakonserwować podwozie w samochodzie skutecznie na lata?
W tym odcinku pokażę wam kolejną metodę walki z rudą .

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

39 thoughts on “Jak pozbyć się rdzy w samochodzie cz.2 KONSERWACJA PODWOZIA

  1. Ściągamy Zawiercie,piaskowanie ,podkład epoxydowy przemysłowy, masa uszczelniająca. Znowu epoxyd a potem farba okrętowa epoxydowy . Na końcu wosk do profili .

  2. A czy sodowanie lub czyszczenie lodem nie byłoby najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o zerową niszczalność metalu pod spodem rdzy?? bez uszkadzania powierzchni bazowej?? piaskowanie moim zdaniem niszczy strukturę metalu pozostawiając mikro uszkodzenia stali na powierzchni piaskowanej co przekłada się na zmniejszoną żywotność🤔

  3. Subaru Forester 2006 rok. Mocno zardzewiałe podwozie. Dziś usłyszałem wycenę za odrdzewienie i konserwacje. +/- 3000 PLN. Proce mają trwać do 1,5 tygodnia. Gwarancja 20 lat. Możliwe że tyle ma kosztować taka usługa?

  4. Ja nigdy już Bitexem nie będę konserwował podwozia ponieważ po kilku latach woda dokładnie wypłukała Bitex z wnęk nadkoli . To tak z wieloletniego doświadczenia .
    Bitex może być dobry ale tam, gdzie woda nie dochodzi..

  5. Już coś kiedyś robiłem i wkrótce zabiorę się za podwozia. Rustfiller jest naprawdę super na rdzewiejące metale. Potem jakiś podkład antykorozyjny, farba. Mam Gravel Novol do testów. Dam go na podkład, a potem farba wierzchnia. Środki typu Brunox itp co są bezbarwne i śmierdzą nic ciekawego z rdzą z robiły u mnie. Podobne Corractive spirytusowa farba antykorozyjna, najgorszy szmelc jaki używałem.

  6. Facet na filmiku nie wie co to znaczy konserwacja. Naciagnie ludzi za maskowanie rdzy. To nie jest konserwacja. Spaprana robota. Jezeli nie wypiaskujesz rdzy to jej się nigdy nie pozbędziecie. I zrozumcie to. Możecie siebie oszukiwać. To nie są preparaty. Rdze musisz usunąć jak próchnice w zębach. A on tylko marketuje się na yt. Nie warto go słuchać. Czasem pomaga ale w kwestii konserwacji jest zielony i nie ma pojęcia .

  7. Próbował ktoś myć podwozie i konserwować szmatką nasączonym w oleju i powtarzać taki proces co roku ?
    10 letnie auta bez gruntownego piaskowania i demontażu całego zawieszenia w zasadzie nie nadają się do konserwacji. Widziałem kilka starszych autek po zakonserwowaniu bez oczyszczenia rudy to jak schodzi konserwacja to wychodzi jeszcze większe sito. 5:18 dla mnie to typowa przykrywka i niedokładnie doczyszczone.

  8. Odświeżając temat polecam wszystko doczyści go gołej blachy włókno murzyna i szlifierka na gołą blachę epoksyd Masterbond aluminium druga warstwa zabezpieczenia Masterbond barrier i na końcu noxudol 1600 cholerne dobre zabezpieczenie

  9. nie bierzcie tego za poradnik, szkoda waszej pracy, coś takiego tylko do piaskowania choć i tak między zgrzewami tego nie doczyscimy więc takie podwozie jest do naprawy blacharskiej… nie da się zatrzymać procesu rdzewienia, jedynie spowolnienie. pozdro

  10. Tak na prawdę prawidłowe zabezpieczenie antykorozyjne pojazdu to zdarcie starej mastyki ,pozbycie się rdzy po przez np.piaskowanie lub w drastycznych miejscach wycięcie i wspawanie nowego elementu ,zabezpieczenie wszystkiego podkładem reaktywnym,łączenia blach jak i całe podwozie masą natryskową ,wtedy mamy pewność ze jest to zrobione na lata

Dodaj komentarz

Zadzwoń!