Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

URSUS C- 360 TURBO 4X4 | KLIMA, KAMERY, RADIO, NAGRZEWNICA, PŁASKA PODŁOGA |



W tym materiale pokazujemy montaż super nowoczesnej kabiny od firmy NAGLAK https://naglak.pl na poduszkach pneumatycznych, która posiada płaską podłogę, klimatyzację, kamerę cofania, radio z wyświetlaczem, podświetlane stopnie oraz nagrzewnicę.

Zapraszamy na nasz fanpage na nasz Fanpage:

Faceebok:
https://www.facebook.com/profile.php?

Instagram:
https://www.instagram.com/travi.garage/

TikTok:
https://www.tiktok.com/@travi_garag

Zapraszamy również na Fanpage Firmy Naglak

Faceebok:
https://www.facebook.com/przedsiebior

Instagram:
https://www.instagram.com/naglakprodu

Zapraszamy również na Fanpage oraz kanał Agro Profil:

Faceebok:
https://www.facebook.com/magazynrolniczy

https://www.youtube.com/c/AgroProfil

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

27 thoughts on “URSUS C- 360 TURBO 4X4 | KLIMA, KAMERY, RADIO, NAGRZEWNICA, PŁASKA PODŁOGA |

  1. hi, I see that you attached the pump from the car, so I got the idea to do it myself, but the direction of the ignition bothers me, the crankshaft and the pump rotate in the same direction in the Ursus, and in mine the pump is in the opposite direction from the crankshaft, the question is whether it can be done to combine, and the holes on the pump where the screws go all graze. Thank you for your reply.

  2. Lubię takie piękne projekty szacun za ciężką pracę zawsze interesowałem się fabryką ursusa i jakim by dziś był graczem na rynku jak by się nie przyłożyłli złodzieje do jego likwidacji by za trudnili takich ludzi jak wy ok.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!