Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

JAGUAR XTYPE 2.5 V6 4X4 NAPRAWA SILNIKA WYMIANA USZCZELEK POD GŁOWICAMI MECHANIK MATEUSZ

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

18 thoughts on “JAGUAR XTYPE 2.5 V6 4X4 NAPRAWA SILNIKA WYMIANA USZCZELEK POD GŁOWICAMI MECHANIK MATEUSZ

  1. Te śruby co trzymają głowicę są "jednorazowe" bo przy pierwszym montażu dochodzi do ich rozciągnięcia, wymieniałeś je na nowe i skręciłeś zgodnie z instrukcją czy założyłeś oryginalne i dokręcałeś na czuja?

  2. Super, zawsze chciałem zobaczyć, jak wygląda w srodku V6. Na filmie widać, że to normalna sprawa wymiana uszczelki dla V6. Niestety u mnie na wiosce ciągle słyszę, że ile to roboty i ile to miałoby kosztować. Same nieroby.

  3. Bravo za robotę panie Mateuszu!! mega szacun! Mam Japońca z 2000roku 3.0 V6 eclipse 3g seryjne 210KM i mam pytanie (nie jestem mechanikiem) co pana zdaniem trzeba by w silniku wymienić (tłoki a może zakuć?) żeby auto uzyskało fabryczne parametry 210KM bo autem jezdżę 2 rok i mam wrażenie że zostało mu już tylko 150 KM pod maskom. Ma moc ale nie zbiera się jak 200 konna rakieta. Proszę o małą sugestię co by pan wymienił?

  4. Super, a ja z moim się męcze, mam Mondeo MK3 2.5 V6, silnik jest praktycznie ten sam, po wymianie uszczelek pod głowicami i uszczelniaczami po trasie albo przy kręceniu do 3 tysięcy a czasami nawet około 2 tysięcy obrotów pojawia się niebieski dym z wydechu, pali olej niestety. Tłoki nie były ruszane i przed wymianą uszczelek nie brał oleju wogóle, a teraz za 300km dolałem już 4 litry oleju więc praktycznie nowy olej ma już, mechanik twierdzi że poskładał mi dobrze auto a jednak coś musi być nie tak. Czyżby po wymianie uszczelniaczy przepuszczał na nich? ktoś doradzi

  5. Siema…. Słuchaj powiedz mi …poszukuje korbowodów i tłoków ze wszystkim z ktorego silnika forda lub czy z forda monde mk3 pasuja do tego typu mma własnie jaguara 2.5 4×4 benzyna i gaz i chce jeden silnik odnowic w wiekszym stopniu
    Jak mozesz odezwij sie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!