Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.
Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Te śruby co trzymają głowicę są "jednorazowe" bo przy pierwszym montażu dochodzi do ich rozciągnięcia, wymieniałeś je na nowe i skręciłeś zgodnie z instrukcją czy założyłeś oryginalne i dokręcałeś na czuja?
Super, zawsze chciałem zobaczyć, jak wygląda w srodku V6. Na filmie widać, że to normalna sprawa wymiana uszczelki dla V6. Niestety u mnie na wiosce ciągle słyszę, że ile to roboty i ile to miałoby kosztować. Same nieroby.
Na uszczelke misy oraz pokrywy rozrządu kładłeś jakiś silikonik? Czy po prostu nowe uszczelki, dobrze doczyszczone powierzchnie i bez żadnego silikonu ?
Bravo za robotę panie Mateuszu!! mega szacun! Mam Japońca z 2000roku 3.0 V6 eclipse 3g seryjne 210KM i mam pytanie (nie jestem mechanikiem) co pana zdaniem trzeba by w silniku wymienić (tłoki a może zakuć?) żeby auto uzyskało fabryczne parametry 210KM bo autem jezdżę 2 rok i mam wrażenie że zostało mu już tylko 150 KM pod maskom. Ma moc ale nie zbiera się jak 200 konna rakieta. Proszę o małą sugestię co by pan wymienił?
Super, a ja z moim się męcze, mam Mondeo MK3 2.5 V6, silnik jest praktycznie ten sam, po wymianie uszczelek pod głowicami i uszczelniaczami po trasie albo przy kręceniu do 3 tysięcy a czasami nawet około 2 tysięcy obrotów pojawia się niebieski dym z wydechu, pali olej niestety. Tłoki nie były ruszane i przed wymianą uszczelek nie brał oleju wogóle, a teraz za 300km dolałem już 4 litry oleju więc praktycznie nowy olej ma już, mechanik twierdzi że poskładał mi dobrze auto a jednak coś musi być nie tak. Czyżby po wymianie uszczelniaczy przepuszczał na nich? ktoś doradzi
Siema…. Słuchaj powiedz mi …poszukuje korbowodów i tłoków ze wszystkim z ktorego silnika forda lub czy z forda monde mk3 pasuja do tego typu mma własnie jaguara 2.5 4×4 benzyna i gaz i chce jeden silnik odnowic w wiekszym stopniu Jak mozesz odezwij sie
A żeby odkręcić koło pasowe, trzeba jakoś blokować wał? Pilne
A to do samej wymiany uszczelek pokryw zaworów trzeba silnik wyjmować ? Wygląda z wierzchu że miejsca tam jest i powinno się to zrobić na aucie ?
Witam kawal roboty jaki koszt z taką usługę?
Te śruby co trzymają głowicę są "jednorazowe" bo przy pierwszym montażu dochodzi do ich rozciągnięcia, wymieniałeś je na nowe i skręciłeś zgodnie z instrukcją czy założyłeś oryginalne i dokręcałeś na czuja?
skad jesteś ? mam do wymiany uszczelke pod głowicą w 2.1 taki sam tylko mninejsza pojemność 🙂
daj znać
Super, zawsze chciałem zobaczyć, jak wygląda w srodku V6. Na filmie widać, że to normalna sprawa wymiana uszczelki dla V6. Niestety u mnie na wiosce ciągle słyszę, że ile to roboty i ile to miałoby kosztować. Same nieroby.
Na uszczelke misy oraz pokrywy rozrządu kładłeś jakiś silikonik? Czy po prostu nowe uszczelki, dobrze doczyszczone powierzchnie i bez żadnego silikonu ?
Ja <3 chyba swojego zostawię na wymianę uszczelki , tak profesja . Mało jest takich ludzi /
Bravo za robotę panie Mateuszu!! mega szacun! Mam Japońca z 2000roku 3.0 V6 eclipse 3g seryjne 210KM i mam pytanie (nie jestem mechanikiem) co pana zdaniem trzeba by w silniku wymienić (tłoki a może zakuć?) żeby auto uzyskało fabryczne parametry 210KM bo autem jezdżę 2 rok i mam wrażenie że zostało mu już tylko 150 KM pod maskom. Ma moc ale nie zbiera się jak 200 konna rakieta. Proszę o małą sugestię co by pan wymienił?
świetna robota ! 🙂
ile ci ta robota zajęła ??
Super, a ja z moim się męcze, mam Mondeo MK3 2.5 V6, silnik jest praktycznie ten sam, po wymianie uszczelek pod głowicami i uszczelniaczami po trasie albo przy kręceniu do 3 tysięcy a czasami nawet około 2 tysięcy obrotów pojawia się niebieski dym z wydechu, pali olej niestety. Tłoki nie były ruszane i przed wymianą uszczelek nie brał oleju wogóle, a teraz za 300km dolałem już 4 litry oleju więc praktycznie nowy olej ma już, mechanik twierdzi że poskładał mi dobrze auto a jednak coś musi być nie tak. Czyżby po wymianie uszczelniaczy przepuszczał na nich? ktoś doradzi
cześć. mam jaguar x-type 2.0 diesel, czy masz jakiś sprzęt do diagnozowania silnika, w jakim mieście jesteś?
Piękna robota jaki koszt tak z ciekawości? ??
To jest 2.5v6 i ile ma czujników spalania stukowego chyba jeden na środku ? Bo wymieniałem w 2.1v6 i komp pokazuje że dwie a ja szukam i jest jedna
Aż miło popatrzeć na dobrze wykonaną robotę. Pali od strzała i ten dźwięk v-ki. Gratuluję.
Siema…. Słuchaj powiedz mi …poszukuje korbowodów i tłoków ze wszystkim z ktorego silnika forda lub czy z forda monde mk3 pasuja do tego typu mma własnie jaguara 2.5 4×4 benzyna i gaz i chce jeden silnik odnowic w wiekszym stopniu
Jak mozesz odezwij sie
😀