Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

Czy da się uszkodzić napęd 4×4 na asfalcie? Testy Terenwizji

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.



Testujemy jak zachowuje się napęd 4×4 na asfalcie? Czy się uszkodzi?
Dziękujemy Patronom za wsparcie https://patronite.pl/TERENWIZJA

Koszulki i gadżety Terenwizji
https://stardruk24.pl/sklep/10-terenwizja

Mechanik Samochodów Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

43 thoughts on “Czy da się uszkodzić napęd 4×4 na asfalcie? Testy Terenwizji

  1. Mam świeżo kupionego LR Freelandera 2, 2007, 2,2 tdi (stały napęd na wszystkie koła). Idiota diagnosta (z wyglądu stary wyjadacz), sprawdzał hamulce na rolkach (typowe, na jedną oś). Jak włączył rolki, to pojazd podskakiwał i coś stukało w napędach. Powtórzył to z tylną osią!!!, było to samo. Czy kretyn mógł uszkodzić mi napędy tym "badaniem"?. Bardzo się martwię, proszę o odpowiedź.

  2. 5:58 to dotyczy większości BMW z napędem xdrive. Skrzynie, skrzynki nie lubią zabaw z kołami i oponami. Nawet wychodziły nie raz te same wzory felg, ale z różną szerokością i ET, jedne do RWD, drugie do Xdrive (zazwyczaj tył bardzo wklęsły, z dużym ET)

  3. Witam, posiadam samochód Suzuki Jimny. nie jeżdżę w terenie dla przyjemności tylko z powodów zawodowych. Mam pytanie, czy w moim aucie mogę awaryjnie włączyć napęd na przód na asfalcie, gdy jest ewidentnie bardzo ślisko – na nawierzchni leży śnieg lub błoto pośniegowe, albo asfalt jest niby czysty, ale szkli się od warstewki lodu?
    Czy w tej sytuacji jazda z zapiętym napędem dalej jest niebezpieczna dla układu napędowego, czy może śnieg i lód powodują uślizg i wtedy mogę skorzystać z dobrodziejstw 4×4 dla bezpieczeństwa jazdy. Zaznaczam, że mając zapięty napęd przedni jadę wolno i unikam głębokich skrętów, zawracania itd, poruszam się po prostej i po łagodnych łukach? Będę wdzięczny za odpowiedź. Serdecznie pozdrawiam

  4. Samurajem przyjechalem – ale zima po dosc sliskiej nawierzchni ogolnie – 420 km z bieszczadow do wawy. Krzyzak sie tylko rozsypal, ale na samym tyle bym sie rozbil.
    Jezdzac pickupami lekki tyl duzo zimy zawsze trasy, wybralem tylko i wylacznie jeden jedyny sluszny naped tj Super Select Dziwie sie, ze ani Mitsubishi ani Fiat nie zrobili z tego USP marketingowego.
    Uwaga – w Fordzie wciskali mi sprzedawcy jak i jeden z szefow sprzedazy, ze Rangerem mozna jezdzic po asfalcie z zapietym nepedem… jak w instrukcji jest boldem napisany zakaz. Ciekawe czy naprawiliby na gwarancji z nagraniem rozmowy…

  5. Paweł Ty się w końcu przekonaj do tych vitar hehe, jak się zrobi co trzeba to ten napęd bardzo dużo wytrzymuje! Wystarczy tylko wymienić kosz na kosz od samuraia, półoś wewnętrzną na półoś od Grand vitary 2.5 v6 zamienić aluminiową obudowę mostu na stalową od diesla, założyć półosie od Beckiego i cieszyć się bezproblemową i bezawaryjną jazdą. Ja u siebie śmigam na tak zrobionym napędzie na oponach Lakesea ALLIGATOR 33×10.5r15, do tego oczywiście musiałem przespawać przednie i tylne wahacze, zwolniłem reduktor na 4.24 i mam całe 80 koni. U siebie jak na razie jeżdżąc z innymi autami nie ma na vitare mocnego. A i dla większego komfortu zamontowałem amortyzator skrętu od Mercedesa 124 i pompę wspomagania elektryczną od opla zafiry. Koszt zakupu vitary plus koszt przeróbek nie przekroczył 25 tyś zł(wszystko robiłem sam) . Ja wiem, że Twój patrol jest mega zrobiony, widziałem jak nim zapitalasz na filmie, ale przypomnij mi proszę ile kosztował sam swap, albo zawieszenie? Nie to, że Ci wyliczam i broń Cię panie boże nie chce nikogo obrazić, ale wydaje mi się, że możemy się spotkać w terenie i jechać jak równy z równym. Pozdrowienia dla całej ekipy!

  6. A ja się podzielę swoimi doświadczeniami, co prawda w skali 1/10 w modelach RC. Wszystkie modele jakie miałem posiadały napęd 4×4, bez centralnego mechanizmu różnicowego, tylko dwa dyfry. Nigdy nic się nie działo, nawet na przyczepnym asfalcie. Wiadomo że czuć podsterowność i dyfer by się przydał, ale tak jeździ większość modeli 1/10 🙂

  7. I za to najbardziej ceniłem sobie nive, stały napęd z centralnym mechanizmem + blokada + reduktor. A dzięki temu że blokada i reduktor są osobno sterowane to można włączyć reduktor na asfalcie a tego nie zrobimy w żadnej terenówce nawet w tej grant vitarze 2. Szkoda że auto jest zrobione z gównolitu, blacha z tektury. O elektryce to nawet szkoda mówić. Ceny za te auta są kosmiczne, a części dostępne są w zaledwie kilku sklepach w polsce. Pytanie czy części nagle się nie skończą przez tego przygłupa Putina.

  8. Czyli fronterką można tylko po śliskim z napędem 4×4 nawet szosowym jeździć ? Kiedyś w instrukcji chyba było że na szosowych 4×4 do 100 km/h można śmigac, do czego służą i jak używać piasty auto lock ?

  9. To sprzegielko to raczej bezpiecznik całego układu – lepiej żeby walnął jakiś peryferyjny element, mocowany w dogodnym do wymiany miejscu, aniżeli półoś/przegub/wał.

  10. siemka.samymi sztruclami jezdzicie.i zabytkami. pokazalibyście jakies wozy z napedem 4×4,ale wojskowe wspolczesne.typu żubr, nieśmiertelna Tatra, albo nowy autosan na podwoziu Tatry. albo AMZ TUR VI, jak to jezdzi w terenie.

  11. salon toyoty w moim miescie, pokazowka hiluxa, pojechali w teren, ladnie spiety naped na 4 kola na H4, wracaja do salonu i na rondzie dachowali :D, bo zapomnieli rozlaczyc naped na 4 butyw hiluxie jakos to jest tak dziwnie rozwiazane, ze czesciowo jest zblokowany naped(tak mi w salonie tlumaczyli) i przez to dachowali bo wykonali nagly skret w jedna a pozniej nagly skret w druga strone (wjazd na puste rondo) i ten slynny filmik z testu losia wlasnie ze spietym napedem na 4 buty w hiluxie, dokladnie to samo tylko przy wiekszej predkosci

  12. musicie pisać o jakie typy napędu konkretnie chodzi bo dziwne by było jakbym nie mógł jeździć po asfalcie samochodem który ma stały napęd na cztery koła (to nie jest samochód terenowy) 🙂

  13. kiedys wyjezdzajac z lasu zapomnialem wylaczyc 4H w szerokim 2005/6 rok i przejechalem po utwardzonej drodze ze 2 km a za jakis miesiac przegub zaczas stukac nie wiem ktory wiem ze lewa strona juz 2 lata stuka i sie ebany urwac nie chce 😅

Dodaj komentarz

Zadzwoń!