Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.
Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.
Related
39 thoughts on “Jak pozbyć się rdzy w samochodzie cz.2 KONSERWACJA PODWOZIA”
Michu zaktualizuj, pistolet do piaskowania za 60zl, podkład epoksydowy dwuskładnikowy i to jest na lata 🙂 Pozdrawiam
To co tu pokazujesz to jest robione niechlujnie. Podwozie nie doczyszczone, odspojona stara konserwacji pozostawiona, purchle pozostawione, wszystko byle jak popryskane
Ściągamy Zawiercie,piaskowanie ,podkład epoxydowy przemysłowy, masa uszczelniająca. Znowu epoxyd a potem farba okrętowa epoxydowy . Na końcu wosk do profili .
A czy sodowanie lub czyszczenie lodem nie byłoby najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o zerową niszczalność metalu pod spodem rdzy?? bez uszkadzania powierzchni bazowej?? piaskowanie moim zdaniem niszczy strukturę metalu pozostawiając mikro uszkodzenia stali na powierzchni piaskowanej co przekłada się na zmniejszoną żywotność🤔
Subaru Forester 2006 rok. Mocno zardzewiałe podwozie. Dziś usłyszałem wycenę za odrdzewienie i konserwacje. +/- 3000 PLN. Proce mają trwać do 1,5 tygodnia. Gwarancja 20 lat. Możliwe że tyle ma kosztować taka usługa?
Ja nigdy już Bitexem nie będę konserwował podwozia ponieważ po kilku latach woda dokładnie wypłukała Bitex z wnęk nadkoli . To tak z wieloletniego doświadczenia . Bitex może być dobry ale tam, gdzie woda nie dochodzi..
Już coś kiedyś robiłem i wkrótce zabiorę się za podwozia. Rustfiller jest naprawdę super na rdzewiejące metale. Potem jakiś podkład antykorozyjny, farba. Mam Gravel Novol do testów. Dam go na podkład, a potem farba wierzchnia. Środki typu Brunox itp co są bezbarwne i śmierdzą nic ciekawego z rdzą z robiły u mnie. Podobne Corractive spirytusowa farba antykorozyjna, najgorszy szmelc jaki używałem.
Facet na filmiku nie wie co to znaczy konserwacja. Naciagnie ludzi za maskowanie rdzy. To nie jest konserwacja. Spaprana robota. Jezeli nie wypiaskujesz rdzy to jej się nigdy nie pozbędziecie. I zrozumcie to. Możecie siebie oszukiwać. To nie są preparaty. Rdze musisz usunąć jak próchnice w zębach. A on tylko marketuje się na yt. Nie warto go słuchać. Czasem pomaga ale w kwestii konserwacji jest zielony i nie ma pojęcia .
Poleci ktoś sensowne miejsce we Wrocławiu, gdzie zrobią konserwację podwozia w granicach kwoty 1tys – 1.5zl, czy z takie pieniądze nie warto nawet podchodzić do tematu?
Próbował ktoś myć podwozie i konserwować szmatką nasączonym w oleju i powtarzać taki proces co roku ? 10 letnie auta bez gruntownego piaskowania i demontażu całego zawieszenia w zasadzie nie nadają się do konserwacji. Widziałem kilka starszych autek po zakonserwowaniu bez oczyszczenia rudy to jak schodzi konserwacja to wychodzi jeszcze większe sito. 5:18 dla mnie to typowa przykrywka i niedokładnie doczyszczone.
Odświeżając temat polecam wszystko doczyści go gołej blachy włókno murzyna i szlifierka na gołą blachę epoksyd Masterbond aluminium druga warstwa zabezpieczenia Masterbond barrier i na końcu noxudol 1600 cholerne dobre zabezpieczenie
nie bierzcie tego za poradnik, szkoda waszej pracy, coś takiego tylko do piaskowania choć i tak między zgrzewami tego nie doczyscimy więc takie podwozie jest do naprawy blacharskiej… nie da się zatrzymać procesu rdzewienia, jedynie spowolnienie. pozdro
Tak na prawdę prawidłowe zabezpieczenie antykorozyjne pojazdu to zdarcie starej mastyki ,pozbycie się rdzy po przez np.piaskowanie lub w drastycznych miejscach wycięcie i wspawanie nowego elementu ,zabezpieczenie wszystkiego podkładem reaktywnym,łączenia blach jak i całe podwozie masą natryskową ,wtedy mamy pewność ze jest to zrobione na lata
Michu zaktualizuj, pistolet do piaskowania za 60zl, podkład epoksydowy dwuskładnikowy i to jest na lata 🙂
Pozdrawiam
Dziękuję za radę i jestem w trakcie walki z rudą pozdrawiam autora i nigdy nie za mało profesjonalnej wiedzy ,teraz oglądne o hamulcach
To co tu pokazujesz to jest robione niechlujnie. Podwozie nie doczyszczone, odspojona stara konserwacji pozostawiona, purchle pozostawione, wszystko byle jak popryskane
Ściągamy Zawiercie,piaskowanie ,podkład epoxydowy przemysłowy, masa uszczelniająca. Znowu epoxyd a potem farba okrętowa epoxydowy . Na końcu wosk do profili .
a jak by tak żywicom epoksydową pomalować ramę i podwozie
Na coriinę przydał by się jeszcze jakiś podkład ?
5 lat temu ale dalej aktualne:) dzięki za film i teraz szukam podnośnika by to wszystko zrobić :p
Mój znajomy mówił, że on konserwację podwozia robi poprzez posmarowanie olejem z silnika a następnie jedzie połapać kurzu na polną drogę xD
właśnie konserwuje swoją bmw ma trochę latek ale lubię nią jezdzic dużo mi podpowiedziałeś dzieki
A czy sodowanie lub czyszczenie lodem nie byłoby najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o zerową niszczalność metalu pod spodem rdzy?? bez uszkadzania powierzchni bazowej?? piaskowanie moim zdaniem niszczy strukturę metalu pozostawiając mikro uszkodzenia stali na powierzchni piaskowanej co przekłada się na zmniejszoną żywotność🤔
Aby wnętrze progów wysuszyć można użyć opalarki… ostrośnie.
Inteligentny gosc warto uzupełniać wiedzę od kogoś kto wie o czym mówi
Czyściłem szlifierka różnymi szczotkami i odradzam każdemu. Lepiej na jakieś piaskowanie
Subaru Forester 2006 rok. Mocno zardzewiałe podwozie. Dziś usłyszałem wycenę za odrdzewienie i konserwacje. +/- 3000 PLN. Proce mają trwać do 1,5 tygodnia. Gwarancja 20 lat. Możliwe że tyle ma kosztować taka usługa?
Ja nigdy już Bitexem nie będę konserwował podwozia ponieważ po kilku latach woda dokładnie wypłukała Bitex z wnęk nadkoli . To tak z wieloletniego doświadczenia .
Bitex może być dobry ale tam, gdzie woda nie dochodzi..
Już coś kiedyś robiłem i wkrótce zabiorę się za podwozia. Rustfiller jest naprawdę super na rdzewiejące metale. Potem jakiś podkład antykorozyjny, farba. Mam Gravel Novol do testów. Dam go na podkład, a potem farba wierzchnia. Środki typu Brunox itp co są bezbarwne i śmierdzą nic ciekawego z rdzą z robiły u mnie. Podobne Corractive spirytusowa farba antykorozyjna, najgorszy szmelc jaki używałem.
Mnie irytuje prowadzący ,non stop w każdym filmie eeeeemmm ten przerywnik świadczy o wyższości czy jak w przekazywaniu wiedzy?
Facet na filmiku nie wie co to znaczy konserwacja. Naciagnie ludzi za maskowanie rdzy. To nie jest konserwacja. Spaprana robota. Jezeli nie wypiaskujesz rdzy to jej się nigdy nie pozbędziecie. I zrozumcie to. Możecie siebie oszukiwać. To nie są preparaty. Rdze musisz usunąć jak próchnice w zębach. A on tylko marketuje się na yt. Nie warto go słuchać. Czasem pomaga ale w kwestii konserwacji jest zielony i nie ma pojęcia .
Myślałem sobie dzisiaj o konserwacji podwozia a tu cyk 5lat temu film zrobiony o konserwacjach.
Poleci ktoś sensowne miejsce we Wrocławiu, gdzie zrobią konserwację podwozia w granicach kwoty 1tys – 1.5zl, czy z takie pieniądze nie warto nawet podchodzić do tematu?
Co sądzisz o konserwacji rast chek ,warto czy szmelc ?
Witam co to za środek na rdze że tak robi się na czarno jaka to nazwa ?
Niektórzy leją olej przepalony w profile
Próbował ktoś myć podwozie i konserwować szmatką nasączonym w oleju i powtarzać taki proces co roku ?
10 letnie auta bez gruntownego piaskowania i demontażu całego zawieszenia w zasadzie nie nadają się do konserwacji. Widziałem kilka starszych autek po zakonserwowaniu bez oczyszczenia rudy to jak schodzi konserwacja to wychodzi jeszcze większe sito. 5:18 dla mnie to typowa przykrywka i niedokładnie doczyszczone.
Czemu trzeba ściągać zbiornik paliwa
Czy można czy konserwacji pomalować bak paliwa,przewody hamulcowe?
Czy po zastosowaniu można od razu jechać samochodem?
Odświeżając temat polecam wszystko doczyści go gołej blachy włókno murzyna i szlifierka na gołą blachę epoksyd Masterbond aluminium druga warstwa zabezpieczenia Masterbond barrier i na końcu noxudol 1600 cholerne dobre zabezpieczenie
A co z podłóżnicami, które wewnątrz są zardzewiałe ale nie jestem w stanie ich oczyścić z rdzy?
Super
Coś spaniałego 🙂
Co to za czarna substancja która był "malowany" zbiornik paliwa?
Te wszystkie preparaty o kant d. Tylko chemia przemysłowa
nie bierzcie tego za poradnik, szkoda waszej pracy, coś takiego tylko do piaskowania choć i tak między zgrzewami tego nie doczyscimy więc takie podwozie jest do naprawy blacharskiej… nie da się zatrzymać procesu rdzewienia, jedynie spowolnienie. pozdro
Jakie jest wasze zdanie na temat stosowania fosolu w konserwacji podwozia ??
Tak na prawdę prawidłowe zabezpieczenie antykorozyjne pojazdu to zdarcie starej mastyki ,pozbycie się rdzy po przez np.piaskowanie lub w drastycznych miejscach wycięcie i wspawanie nowego elementu ,zabezpieczenie wszystkiego podkładem reaktywnym,łączenia blach jak i całe podwozie masą natryskową ,wtedy mamy pewność ze jest to zrobione na lata
Poleci ktoś kogoś konkretnego do profesjonalnej konserwacji w Łodzi lub okolicy?
Ponoć wymiślili już auto na szczyny.
Gitara