do sprawdzenia czy koła przedniej osi obracają się z taka samą prędkością jak tylna ,jak dla mnie zamontowali skrzynkę przeniesienia napędu na złych częściach .
Gówna pieprzone. Ustawiam geometrie i ostatnio miałem santa-fe 2016 i z tyłu zawieszenia wszystkie 4 regulacje są tylko do wycięcia. Szacun, za tak papierowe materiały.
Od 15 lat jezdze TYLKO Lexusami, kupuje stare 5, 8, 10 letnie z duzymi przebiegami, powypadkowe – LS400, GS300 IS220d, IS250aut, GS450h, IS350 RX400h i naprawde ZAPOMNIALEM jak wygladaja warsztaty od wewnatrz. A o rdzy to slyszalem ze podobno czasem auta sie nia pokrywaja, ale jeszcze nie mialem okazji zobaczyc . Dziekuje za uwage. Szerokosci.
Czołem Siostro. Wszystkie filmy dotyczące usterek i ich napraw są ciekawe. To co pokazujesz że swojej pracy daje taki ogólny pogląd na współczesna motoryzację i na wszelakie naprawy druciarsko trytytkowe. Dzięki tobie widzimy że nie ma idealnych samochodów z zachodu o jakich polak marzy a i że Norwedzy też świadomie nie wykonują wszystkich zaleconych napraw więc patologia jest wdzedzie. Dzięki i czekamy na wiecej
taka seria bardziej na Polskę… W tydzień byś miał kilkanaście filmów i setki tysięcy wyświetleń…
rok temu dałem typowi fabię 1 stara ale wozi mnie do pracy i dbam o to żeby mechanicznie miała wszystko cacy. Dałem chłopu na wymianę łożyska w Macphersonie pojechałem odebrać furę otwieram maskę a tam centralnie pocięty flexem kielich i każda śruba z innej parafii, baranom śruba się obróciła w gumie rzekomo nie dało się wiercić( wiem że twarda stal) bo nie było dojścia to mu mówię, że wystarczyło zdjąć maskę i ma w huj miejsca na wiertarkę.. a on zdziwiony i mówi że przecież to stare auto to co ja chcę i że przecież naprawił, dobrze że miałem kluczyki w ręku a wcześniej oddał mi papiery trzasnąłem maską i odjechałem… niedawno dzwonił że mu wiszę kasę w życiu tak nikogo nie wyśmiałem podczas rozmowy 🙂
Ja z pół roku temu miałem taki przypadek że przyciągnęli Fiata Doblo ze zmieloną skrzynią-zero napędu ,tylko grzmot w skrzyni słychać. Wyciągnęliśmy skrzynie i wysłaliśmy do zakładu który zajmuje się regeneracją. Po dwóch dniach dzwonią że skrzynia to śmietnik ale mają na stanie zregenerowaną na sprzedaż. Skrzynie z powrotem założyliśmy, wszystko ładnie piękne tylko jest problem z wbijaniem i wybijaniem pierwszego biegu który wbija się bardzo ciężko. Szybki telefon do zakładu regenerującego skrzynię i pewność z ich strony że skrzynia na 100% jest sprawna i to na pewno nie wina skrzyni tylko linek wybierających biegi. Ale nawet przy rozłączeniu linek pierwszy bieg wrzuca się z dużym oporem. Więc po konsultacji z klientem kupiliśmy nowe linki które nie dały żadnej poprawy. Następnego dnia zawieźliśmy to Doblo do tego zakładu na naprawdę gwarancyjną wraz z rachunkiem za nowe linki. Okazało się że był krzywy wałek po który przesowa się wybierak. Zakład regeneracyjny dogadał się z właścicielem tego vana i kosztami za linki podzielili się po połowie. W początkowej fazie tej naprawy byliśmy w stanie wyciągnąć skrzynię drugi raz na nasz koszt i dostarczyć ją na naprawdę gwarancyjną ale chłop szedł w zaparte że wina napewno nie leży po jego stronie więc sami musieli wyciągnąć skrzynię, naprawić ten wałek i zapłaci połowę za linki
Czy chcecie więcej takich szotów? Zapraszam do dyskusji.
Jak najdalej od takich azjatyckich wynalazków.
do sprawdzenia czy koła przedniej osi obracają się z taka samą prędkością jak tylna ,jak dla mnie zamontowali skrzynkę przeniesienia napędu na złych częściach .
Zegary w Hyundaiu wyglądają jak peryskop, projektant miał wyobraźnie.
Gówna pieprzone. Ustawiam geometrie i ostatnio miałem santa-fe 2016 i z tyłu zawieszenia wszystkie 4 regulacje są tylko do wycięcia. Szacun, za tak papierowe materiały.
Czyli jednak
Kadr z końca filmu, zegary wyglądają jak nerki z BMW 😀
I co z tym konkursem?
Od 15 lat jezdze TYLKO Lexusami, kupuje stare 5, 8, 10 letnie z duzymi przebiegami, powypadkowe – LS400, GS300 IS220d, IS250aut, GS450h, IS350 RX400h i naprawde ZAPOMNIALEM jak wygladaja warsztaty od wewnatrz. A o rdzy to slyszalem ze podobno czasem auta sie nia pokrywaja, ale jeszcze nie mialem okazji zobaczyc . Dziekuje za uwage. Szerokosci.
Pozdro Majster
Panie panie zmieniło się bo nie mogę usunąć czekam na odpowiedź
Czołem Siostro. Wszystkie filmy dotyczące usterek i ich napraw są ciekawe. To co pokazujesz że swojej pracy daje taki ogólny pogląd na współczesna motoryzację i na wszelakie naprawy druciarsko trytytkowe. Dzięki tobie widzimy że nie ma idealnych samochodów z zachodu o jakich polak marzy a i że Norwedzy też świadomie nie wykonują wszystkich zaleconych napraw więc patologia jest wdzedzie. Dzięki i czekamy na wiecej
Mało 😕
te hyundai'e i kia sportage III mają na tylnej osi coś w rodzaju haldexa? czy jak się zapina napęd?
taka seria bardziej na Polskę… W tydzień byś miał kilkanaście filmów i setki tysięcy wyświetleń…
rok temu dałem typowi fabię 1 stara ale wozi mnie do pracy i dbam o to żeby mechanicznie miała wszystko cacy. Dałem chłopu na wymianę łożyska w Macphersonie pojechałem odebrać furę otwieram maskę a tam centralnie pocięty flexem kielich i każda śruba z innej parafii, baranom śruba się obróciła w gumie rzekomo nie dało się wiercić( wiem że twarda stal) bo nie było dojścia to mu mówię, że wystarczyło zdjąć maskę i ma w huj miejsca na wiertarkę.. a on zdziwiony i mówi że przecież to stare auto to co ja chcę i że przecież naprawił, dobrze że miałem kluczyki w ręku a wcześniej oddał mi papiery trzasnąłem maską i odjechałem… niedawno dzwonił że mu wiszę kasę w życiu tak nikogo nie wyśmiałem podczas rozmowy 🙂
Dawaj majster dawaj więcej.
Pozdrawiam serdecznie.
Witam tutaj powraca temat napędu sprzed kilkunastu odcinków pamiętam że ten temat był już przedstawiany i nic się nie zmieniło.
Frez to jest narzędzie skrywające.to jest wieloklin
koreańczyki zawsze miały felerne napędy AWD – 20 lat temu i dzisiaj jak widać też
Dobrze że nie kazał jeździć obserwować
Tak często kończą się naprawy zalecane podwykonawcą. Masakra.
Spięty lock-up w konwerterze też może dawać takie objawy
Ja z pół roku temu miałem taki przypadek że przyciągnęli Fiata Doblo ze zmieloną skrzynią-zero napędu ,tylko grzmot w skrzyni słychać. Wyciągnęliśmy skrzynie i wysłaliśmy do zakładu który zajmuje się regeneracją. Po dwóch dniach dzwonią że skrzynia to śmietnik ale mają na stanie zregenerowaną na sprzedaż. Skrzynie z powrotem założyliśmy, wszystko ładnie piękne tylko jest problem z wbijaniem i wybijaniem pierwszego biegu który wbija się bardzo ciężko. Szybki telefon do zakładu regenerującego skrzynię i pewność z ich strony że skrzynia na 100% jest sprawna i to na pewno nie wina skrzyni tylko linek wybierających biegi. Ale nawet przy rozłączeniu linek pierwszy bieg wrzuca się z dużym oporem. Więc po konsultacji z klientem kupiliśmy nowe linki które nie dały żadnej poprawy. Następnego dnia zawieźliśmy to Doblo do tego zakładu na naprawdę gwarancyjną wraz z rachunkiem za nowe linki. Okazało się że był krzywy wałek po który przesowa się wybierak. Zakład regeneracyjny dogadał się z właścicielem tego vana i kosztami za linki podzielili się po połowie. W początkowej fazie tej naprawy byliśmy w stanie wyciągnąć skrzynię drugi raz na nasz koszt i dostarczyć ją na naprawdę gwarancyjną ale chłop szedł w zaparte że wina napewno nie leży po jego stronie więc sami musieli wyciągnąć skrzynię, naprawić ten wałek i zapłaci połowę za linki
Fetor
Auto powinno pojechać tam gdzie było naprawiane.
Witam 🙂