Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

NAPĘDY 4X4 Poradnik TERENWIZJI

Poradnik dla początkujących offroadowców.
Jak działają napędy 4×4 w naszych autach.

Poradnik o blokadach już wkrótce 🙂

Więcej na https://www.facebook.com/Terenwizja

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

41 thoughts on “NAPĘDY 4X4 Poradnik TERENWIZJI

  1. mam toyotę hilux 97 r. wyje mi lekko lewy przód nie wiem czy jest to kwestia sprzęgiełka na kole czy przedniego wału ; czy ktoś może polecić mi jakiegoś wiarygodnego mechanika ,który zajmuje się tym
    tematem

  2. Nareszcie widzę kogoś kto tak pięknie tłumaczy jazdę terenową oraz blokady tylnego mostu oraz przedniego kiedyś w każdej szkole jazdy były przekroje silnika mostów skrzyni rozdzielczej skrzyni biegów i każdy mógł zobaczyć jak to działa a teraz brak słów.GRATULUJE POMYSŁU!!! Sam kończyłem szkołę wojskową w Pile i wiem jak trudno nauczyć dobrego kierowce czy mechanika prawidłowej eksploatacji sprzętu jeszcze raz GRATULUJĘ!!!!

  3. Za rozdział napędu odpowiada skrzynia rozdzielcza, a nie reduktor! Może być skrzynia rozdzielcza BEZ reduktora! Mechanizm centralny pozwala na wyrównanie różnicy prędkości obrotowych NIE na zakrętach, a na wzniesieniach! "L" to nie luz, tylko "LOW" – reduktor! Głupoty gadacie…

  4. 2H ( 2 High) oznacza szybkie przelozenie na 2 kola.
    4H ( 4 High) oznacza szybkie przełożenie na 4 koła.
    4L ( 4 Low) oznacza wolne przełożenie na 4 koła.
    N ( Neutral ) oznacza bieg jałowy czyli luz.

  5. W kwestii sprostowania bo uszy bolą. Nie dyferencjał a mechanizm różnicowy, a mówienie dyferencjał z bardzo ciekawym mechanizmem różnicowym to już w ogole masło maślane. Tylni most napędowy, a nie tylni dyferencjał. No i skrzynia rozdzielczo redukcyjna a nie reduktor. Co ma reduktor do rozkładu momentu?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!