Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

NAPĘDY 4X4 Poradnik TERENWIZJI

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

[trustindex no-registration=google]

Poradnik dla początkujących offroadowców.
Jak działają napędy 4×4 w naszych autach.

Poradnik o blokadach już wkrótce 🙂

Więcej na https://www.facebook.com/Terenwizja

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

[trustindex no-registration=google]

41 thoughts on “NAPĘDY 4X4 Poradnik TERENWIZJI

  1. mam toyotę hilux 97 r. wyje mi lekko lewy przód nie wiem czy jest to kwestia sprzęgiełka na kole czy przedniego wału ; czy ktoś może polecić mi jakiegoś wiarygodnego mechanika ,który zajmuje się tym
    tematem

  2. Nareszcie widzę kogoś kto tak pięknie tłumaczy jazdę terenową oraz blokady tylnego mostu oraz przedniego kiedyś w każdej szkole jazdy były przekroje silnika mostów skrzyni rozdzielczej skrzyni biegów i każdy mógł zobaczyć jak to działa a teraz brak słów.GRATULUJE POMYSŁU!!! Sam kończyłem szkołę wojskową w Pile i wiem jak trudno nauczyć dobrego kierowce czy mechanika prawidłowej eksploatacji sprzętu jeszcze raz GRATULUJĘ!!!!

  3. Za rozdział napędu odpowiada skrzynia rozdzielcza, a nie reduktor! Może być skrzynia rozdzielcza BEZ reduktora! Mechanizm centralny pozwala na wyrównanie różnicy prędkości obrotowych NIE na zakrętach, a na wzniesieniach! "L" to nie luz, tylko "LOW" – reduktor! Głupoty gadacie…

  4. 2H ( 2 High) oznacza szybkie przelozenie na 2 kola.
    4H ( 4 High) oznacza szybkie przełożenie na 4 koła.
    4L ( 4 Low) oznacza wolne przełożenie na 4 koła.
    N ( Neutral ) oznacza bieg jałowy czyli luz.

  5. W kwestii sprostowania bo uszy bolą. Nie dyferencjał a mechanizm różnicowy, a mówienie dyferencjał z bardzo ciekawym mechanizmem różnicowym to już w ogole masło maślane. Tylni most napędowy, a nie tylni dyferencjał. No i skrzynia rozdzielczo redukcyjna a nie reduktor. Co ma reduktor do rozkładu momentu?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!