Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

Jak nie kupić złomu. Poradnik o ramach w terenówkach

Fenix Automotive 4×4 to specjaliści od renowacji ram w autach terenowych.
Pokazali nam dlaczego rama jest tak ważna i jak można ją naprawić.
Kolejny warsztat wart polecenia! tel 600 547 634 fenix4x4automotive@gmail.com
https://www.facebook.com/Fenix-Automotive-4×4-101510505378725
Meble warsztatowe, które polecamy https://fastservice.pl

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

25 thoughts on “Jak nie kupić złomu. Poradnik o ramach w terenówkach

  1. Wspanialy reportaz. Obejrzalem z ogromnym zaciekawieniem bo sam uzywam terenowek na codzien.
    Zabraklo tylko jednej bardzo istotnej informacji.
    Poswieciliscie niezla chwilke na omawianiu plukania i mycia pojazdu i jego ramy, zabraklo natomiast malego szczegolu / informacji na temat "Jak te Rame Poprawnie Plukac" ???
    Na pewno wyjasnienie tego szczegolu zaciekawiloby ogromna rzesze ogladajacych. Szczegolnie ze mieliscie "ogolocone" ramy pod reka ….
    Szkoda, zabraklo odrobine informacji do perfekcyjnej prezentacji tematu.

  2. Świetny materiał. Gratulacje zarówno dla prowadzącego jak i gościa odcinka za wiedzę i podzielenie się nią z widzami. Oby więcej takich twórców na youtubie i oby więcej takich prawdziwych fachowców. Pozdrawiam 5!

  3. Witam , Pan tutaj bardzo fajnie opowiada i tłumaczy że trzeba myc dokładnie , to może nakręcicie filmik jak wymyć dokładnie samochod od spodu, jak wymyć ten osad z środka ramy , pozdrawiam

  4. Ja własnie dowiedziałem się że mój samochód ma podobny problem , niby rama jest ok. Ale niestety przednie nadkola zjedzone aż po montowanie budy… Chciałbym to zrobic , poproszę o namiar na ten warsztat. Odrazu powiem że elementów naprawczych nigdzie nie znalazłem (autko ssanyong musso) . pozdrawiam.

  5. Chłopaki robią DOBRA robotę lecz musze wyrazić sprzeciw co do przykładu z ocynkiem.
    Przykład ocynkowanej ramy widząc ,że jest zrobiony na odpier… mowiąc ,że farba odpada i rdza jest zamykana pod ocynkiem a chwile wcześniej sam mówi, że po brunoxie zamykają rdze woskiem w środku ramy… Pisze z doświadczenia bo mam ocynkowana ramy z profila i jest to lux zrobione a dodatkowo właśnie trysne ja woskiem od środka W.W . Wszystko zależy jak starannie sie do tego przyłożyć 🙂

  6. JA WYMYLEM KIERSZEREM SRODEK WYSUSZYLEM I WLALEM DO RAMY ZURZYLEM OLEIEM PO WYSCHNIECIU WPUSCILEM PIANKIE ABY ZNOWU SIE NIE ZABRUDZIL SRODEK ALTO MA 30 LAT BUDA BYLA WYMIENIONA ZAMIENIONA NA CHONKIERA TO NARA

Dodaj komentarz

Zadzwoń!