Macie niesamowitą okazję obejrzeć sobie golfika z napędem na cztery kółka od spodu na podnośniku, jest to bardzo fajna wersja tego popularnego ongiś jak i dzisiaj autka.
Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.
Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.
Related
37 thoughts on “OD SPODU #9 NA PODNOŚNIKU VW GOLF IV 4X4 haldex zawieszenie podwozie układ napędowy”
ZAWIESZENIE TYLNE JEST WZOROWANE NA AUDI S3 . USTAWIENIE AMORTYZATORÓW POD PÓŁOSIE ..
Ja wywaliłem LPG z 2.0 także nie mam korka wstydu mój golfik jest z 2001 roku amortyzatory są oryginalne gazowe osłona pod silnikiem jest od diesla a reszta może być jeszcze fabryczna polecam 😁👍
Jestem posiadaczem takiego egzemplarza i gdzie olej się wymienia a gdzie nie w tym napedzie.? Słyszałem że po wymianie oleju coś się psuje tylko nikt mi nie wyjaśnił co
Niestety ale seria 4 ma problemy z korozją i reszta w górę dobra antykokorozja skończyła się na serii 2 profesoże wiem bo w tym siedze od 20 lat wszystkie VW skody żre ruda asz miło pozdrawiam.
Punkty podparcia na progach są do podnoszenia auta podczas wymiany przebitego koła, w warsztacie powinno się ustawiać łapy podnośnik pod wzmocnieniami podwozia (http://www.pimpmyskoda.co.uk/Guides/JackingPoints.htm) , wtedy nie było by problemów z zaginaniem i korozją.
z Dieslem miska olejowa i osłona silnika na całej szerokości jest na wysokości 8cm, więc dużo nam da ten napęd, jedynie do ruszania na mokrym z pod świateł, bo w zakręcie też raczej nie pomaga wiele 🙂
jest sens kupic takiego golfa 4×4 jako pierwsze auto ? nie zeżre mnie kosztami utrzymania ? mam mozliwosc kupic wlasnie takiego golfa za 5tys do nego i sie zastanawiam…
mam taką octavie a tam jest większy bagażnik (zazwyczaj nie jest pusty, przyznaję) i to zawieszenie z tyłu "trochę się urywa" (w ciągu 120 tyś 3x tylny dolny wahacz poprzedni) ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić poza spawaniem własnej mocniejszej konstrukcji??
jakbym gazowal auto to z poczucia estetyki chciałbym mieć zawór ukryty w bagażniku i nie dlatego ze bym się wstydził czy coś ale po prostu korek na zderzaku wygląda okropnie
Chris przecież Golfy IV gniją na potęgę, tylko się ukrywają. Przyjechał do mnie jeden z dziurką jak palec za przednim kołem, jak pociągnąłem to metr progu od spodu przegnity i sam polimer trzymał. A ten konkretny wygląda jak by w trawie stał 5 lat, jest bardziej zgnity od mojej Corsy za 460zł.
ty kurwa tłuku czapeczki nocza kierowcy hondy i bmw bo pasuje im do podrabianych dresow. a jesli chodzi o gaz to jesli jestes na tyle głupi ze sadzisz ze gaz jest wstydem to dalej jezdzij dieslem
kolejny chce zabłysnąć jak już tak narzeka na ten samchód to niech napisze jaki ma przebieg i wtedy porówna z innym z takim samym przebiegiem a z tym że przy każdym golfie trzeba zmieniać miskę olejową bo przy każdym się o krawężnik urwie to już wogóle jakiś kabaret żal mi go i tyle a najgorsze że ludzie go poważnie traktują i sugerują się tym co mówi
ZAWIESZENIE TYLNE JEST WZOROWANE NA AUDI S3 . USTAWIENIE AMORTYZATORÓW POD PÓŁOSIE ..
Moja octavia 1 4*4 tdi 2004rok w 2016 przyjechała ze Szwajcari wszystko od spodu jak nowe
Ja wywaliłem LPG z 2.0 także nie mam korka wstydu mój golfik jest z 2001 roku amortyzatory są oryginalne gazowe osłona pod silnikiem jest od diesla a reszta może być jeszcze fabryczna polecam 😁👍
Renault Scenic rx4 zwykła zamknięty walec łączący wał z dyferencjałem. Bezobsługowy a działa. Po co kombinować?
Jestem posiadaczem takiego egzemplarza i gdzie olej się wymienia a gdzie nie w tym napedzie.?
Słyszałem że po wymianie oleju coś się psuje tylko nikt mi nie wyjaśnił co
król polskiej wsi i tylko 600 łapek w górze??? Coś chyba nie tak…..
W tej czapeczce wyglądasz jak Pioter, syn Janusza, chłopak Dżessiki.
W miarę ale wycieki już są.
Niestety ale seria 4 ma problemy z korozją i reszta w górę dobra antykokorozja skończyła się na serii 2 profesoże wiem bo w tym siedze od 20 lat wszystkie VW skody żre ruda asz miło pozdrawiam.
robimy pauze 0:06 i kogo widzimy WALU tylko kiepa brakuje
Golf IV ma z tyłu sztywną belkę a nie skretną.
Kierwa jakoś to wszystko pordzewiale od spodu. Miałem x lat temu Mk 4 ale tak nie wyglądał. Popowodziowy ?
Ale mam beke z obrońców szmelcwagena xD
Punkty podparcia na progach są do podnoszenia auta podczas wymiany przebitego koła, w warsztacie powinno się ustawiać łapy podnośnik pod wzmocnieniami podwozia (http://www.pimpmyskoda.co.uk/Guides/JackingPoints.htm) , wtedy nie było by problemów z zaginaniem i korozją.
Chris pamiętasz może jaką miał ten Golf wnęke na koło zapasowe? Na normalnej wielkości koło czy płytszą na dojazdówkę?
witaj zrób kiedyś o oplu omedze np.2.0 v 16
z Dieslem miska olejowa i osłona silnika na całej szerokości jest na wysokości 8cm, więc dużo nam da ten napęd, jedynie do ruszania na mokrym z pod świateł, bo w zakręcie też raczej nie pomaga wiele 🙂
jest sens kupic takiego golfa 4×4 jako pierwsze auto ? nie zeżre mnie kosztami utrzymania ? mam mozliwosc kupic wlasnie takiego golfa za 5tys do nego i sie zastanawiam…
mam taką octavie a tam jest większy bagażnik (zazwyczaj nie jest pusty, przyznaję) i to zawieszenie z tyłu "trochę się urywa" (w ciągu 120 tyś 3x tylny dolny wahacz poprzedni)
ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić poza spawaniem własnej mocniejszej konstrukcji??
Po czapeczce spodziewałem się bardziej hondy civic 😀
jakbym gazowal auto to z poczucia estetyki chciałbym mieć zawór ukryty w bagażniku i nie dlatego ze bym się wstydził czy coś ale po prostu korek na zderzaku wygląda okropnie
Chris przecież Golfy IV gniją na potęgę, tylko się ukrywają. Przyjechał do mnie jeden z dziurką jak palec za przednim kołem, jak pociągnąłem to metr progu od spodu przegnity i sam polimer trzymał. A ten konkretny wygląda jak by w trawie stał 5 lat, jest bardziej zgnity od mojej Corsy za 460zł.
ty kurwa tłuku czapeczki nocza kierowcy hondy i bmw bo pasuje im do podrabianych dresow. a jesli chodzi o gaz to jesli jestes na tyle głupi ze sadzisz ze gaz jest wstydem to dalej jezdzij dieslem
jak sprawdzić czy z napędem wszystko ok czym objawia się usterka tej przekladni
kolejny chce zabłysnąć jak już tak narzeka na ten samchód to niech napisze jaki ma przebieg i wtedy porówna z innym z takim samym przebiegiem a z tym że przy każdym golfie trzeba zmieniać miskę olejową bo przy każdym się o krawężnik urwie to już wogóle jakiś kabaret żal mi go i tyle a najgorsze że ludzie go poważnie traktują i sugerują się tym co mówi
gaz w każdym golfie 😀 ja jakoś mam benzynke i nie myslę zakładać gaz być może to już nie golf :/
Serio golf ma Belkę?? To nawet seicento ma normalne zawieszenie haha
Siema magik
jeżeli jeżdżę golfem bez gazu to mam nie standardowe wyposażenie? (i nawet nie jest w TDI)
co ty masz do gazu? Czy tylko taki wyostrzony dowcip?
Bardzo fajna seria
świetnie się oglada
Spoko seria,rzeczowo opowiadasz.. Czekam na 'od spodu' mitsubischi glanat VIII i Honde accord VI.Pozdrawiam 🙂
ok
qk
Czeka na Mazde 6 .
Jesli chodzi o przednie zawieszenie to chyba rozni sie lacznikami stabilizatora wzgledem wersji z napedemna przod.