Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

Podstawy offroadu + tanie auta 4×4 #MOTODORADCA

Pierwszy poradnik dotyczący tego jak rozpocząć swoją przygodę 4×4, jakie wybrać tanie auto do jeżdżenia w terenie, oraz jakie akcesoria są niezbędne w takich wyprawach.
Materiał nagrany wspólnie z Mateuszem Marcinkowskim z Moto Weteran Salonu ( http://bit.ly/2po0l4D )
FACEBOOK : https://www.facebook.com/youtubemotodoradca/
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/motodoradca/

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

25 thoughts on “Podstawy offroadu + tanie auta 4×4 #MOTODORADCA

  1. To ma być poradnik dla początkujących amatorów? Wy na samym starcie wpędzacie ich w koszty, proponując zakup przedmiotów które w większości im się nie przydadzą. A najlepsze to wożenie na dachu 4 zapasowych kół, czyli ponad 100 kilogramów.

  2. Zaczynam zabawę z offroad z Fronterą A 1998r. 2.0i, podniesiona 2", MT, zabezpieczona, i jak narazie to mechanicznie ją jeszcze trochę ogarnę.
    Polecam każdemu, bardzo budżetowe auto, a sprawia kupę frajdy.

  3. Troszkę to chaotycznie opowiedziane, jeśli już to powinno sie to rozbić na kilka poradników, jak wybrac auto, co do niego dokupić itd. Tutaj wszystko na raz, tu gelenda, tu samurai, tam podnośnik a widz co chciał sie cos dowiedzieć dalej jest w lesie ale bez auta.

  4. Koleś który nie ma pojęcia o terenie robi film o off-roadzie i jeszcze się w garniturek odjebal. Waldus ty to do kiepskich a nie do terenu. Dobrze że wziął gościa który ma jako takie pojęcie i odwalil za niego robote bo cały film tylko he he he. .. he he he

  5. Samurai ,to dobre auto nie tylko na początek ,ale i do dalszej przygody z off roadem . Z czasem ,w miarę zdobywania doświadczenia i ,,apetytu" na off road ,na bazie Samuraia można zbudować porządną zmotę do ciężkiego terenu

  6. Witam. Wraz z mężem swoją amatorską przygodę z Off Road'em zaczęliśmy od Hondy CR-V pierwszej generacji. Wiem że choć posiada ona mało pewny napęd 4×4 to przy jeździe z głową można wiele zdziałać. Dla osób z okolic Góry Kalwarii i dalszych raczej znane będą dawne tereny poligonu w Górze Kalwarii i tzw. Góry Piachowe na terenie gminy Chynów, tam auto było wiele razy gdy szukalismy odskoczni od codziennego zgiełku i radzilo sobie jak na nasze umiejętności bardzo dobrze. Oglądając odcinek uświadomiłam sobie jak dużego mieliśmy farta wybierając się tam sami z jedną saperką. 😂😀

Dodaj komentarz

Zadzwoń!