Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

Prawdziwy John Rambo wśród samochodów terenowych! #Debeściaki

Oglądaj „Debeściaki” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/programy-online/debesciaki-odcinki,4710/odcinek-3,S02E03,86306
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Które auto terenowe zasługuje na miano tego najlepszego? Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk wyruszą na bezdroża, by przetestować kilka naprawdę interesujących egzemplarzy z nieodzownym napędem na cztery koła! Legendarny Jeep Willys, wytrwały Land Rover Defender, elegancki nawet podczas błotnych przepraw Mercedes klasy G i potężny Hummer to tylko niektóre z samochodów stających w szranki – mocną reprezentację wystawi także Japonia!

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

34 thoughts on “Prawdziwy John Rambo wśród samochodów terenowych! #Debeściaki

  1. Ten samochód w polskim wojsku to pieniądze wyrzucone w błoto.
    – Rozmiary kompletnie nie korespondują z rozmiarami leśnych i polnych dróg oraz promieniami zakrętów
    – Rozstaw kół w stosunku do ich średnicy jest bardzo niekorzystny (kąt rampowy) i auto z łatwością zawiśnie na podwoziu
    – Ciężar i opory ruchu wklejonego w błoto Hummera będą wymagały użycia samochodu ciężarowego lub ciągnika leśnego ewentualnie najcięższych traktorów rolniczych jeśli nie będzie możliwości skorzystania z wyciągarki.
    – Bardzo niekorzystna relacja ceny do tego co ten samochód oferuje polskiej armii
    – Części zamienne produkowane za oceanem w strefie dolarowej
    – Zapóźnienie technologiczne

    Małą prędkość poruszania się w połączeniu z rozmiarami i "nieporadnością" tak dużego pojazdu czynią go bardzo łatwym celem.

  2. jak można pisać takie bzdury że np jimny go niszczy ten samochód został stworzony do czegoś innego,ma z pola walki zabrać ranych żołnierzy,mieć na dachu zamontowany karabin maszynowy i jeszcze wiele innych rzeczy to musi być duży i ciężki a silnik ma być pancerny i ma działać w kurzu i w upale 50 stopni kiedy uciekasz z pola walki a za plecami masz armię sadama w T55

  3. Jakbym miał jeździć tym to wolałbym już kupić Mana Tgl bo przynajmniej całe mieszkanie mogę przewieźć na raz.
    A tak wgl to Łada Niva go niszczy, zwrotniejsza, tańsza, lepsza.

  4. Co do szerokości auta jest błąd. Poprzednie pojazdy armii USA były wąskie przez co bardzo łatwo na bok się wywalały a dzięki temu że jest szeroki bomba improwizowana nie wywali go na bok co skutkuje większym bezpieczeństwem załogi

Dodaj komentarz

Zadzwoń!