Dzień dobry,
zapraszam do obejrzenia testu napędu do c330 w ciężkich zimowych warunkach.
Zainteresowanych zapraszam do komentowania i do pozostałych filmów,
w razie jakiś pytań jest możliwość korespondencji mailowej lub telefonicznej.
mail: rzygmond@gmail.com
Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.
Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.
Related
39 thoughts on “Ursus C-330 4×4 Test napędu w ciężkich warunkach.”
Mam zrobiony ten napęd. Użytkuje go od czerwca zeszłego roku, został przetestowany w różnych warunkach terenowych powiem jedno nie wyobrażam sobie teraz jazdy 30-tka bez przedniego napędu. Moc jest wystarczająca, jazda w terenie na moje potrzeby to sama przyjemność.
Panowie, brawo! Jednak jest jeden minus. Ten sprzęt nie potrzebuje napędu na cztery kopyta bo to tego są inne ciągnikowce 😉 oczywiście bez aluzji że jest to złe. Pozdrawiam.
Czy mógłby Pan podać jakiś kontakt email lub Messenger bo miałbym do Pana kilka pytań a mianowicie chciałbym zrobić sobie przedni napęd do capka ale jak pisałem wcześniej rozwiązanie które Pan zastosował jest dobre ale kosztowne, zastanawiałem się nad wykonaniem napędu z womu za pomocą przekładni łańcuchowej gdyż byłby on potrzebny tylko do prac polowych z maszynami które nie wymagają stałego napędu z womu. W związku z tym jakie powinno być przełożenie gdybym chciał zastosować przedni most z muscela i np przednie koła 20×8,3? Będę wdzięczny za odpowiedź.
ale się nie sprawdził przedni napęd . Żeby pokonać brzy zek ile trzeba trudu mój cap wyjedzie bez przedniego napędu . nie na takich górkach się jedzie .
Widzę że fachowców komentujących i gównowiedzących jest co nie miara, brak elementarnej wiedzy z zasady działania napędów w samochodach czy ciągnikach jest zatrważający, dziwię się Panu że odpisuje Pan na te komentarze. W moim uznaniu jest to kawał dobrej roboty jedyny mankament to cena która wynosi prawie rownowartość ciągnika w stanie do remontu. Do przedniego mostu można byłoby włożyć blokadę typu nospin albo przynajmniej torsen.
Dzień dobry czy ten napęd jest możliwy tylko z tym mostem czy jest jeszcze jakaś inna opcja mocniejsza, chodzi mi tu bardziej o dopasowanie do ładowacza czołowego? Kawał dobrej roboty bo podoba mi się to że nie trzeba dziury wycinać pod spodem.
Wspaniały przykład inżynierii bo się da i potrafię.Jako hobby coś fajnego , praktycznie zaś przy tak małej masie i mocy bezcelowe.Podziwiam pomysł hobbysty włożoną pracę.Pozdrawiam.
Śmiejecie się z dorabianego napędu a nie wiecie jaka jest różnica w pracy, mówicie że za słaby bo c 330, i ledwo jedną oś ciągnie , a ilu z tych co się tu wypowiada by chciało dołożyć napęd
Przecież to jest jakieś nie porozumienie. Podejrzewam że na blokadzie zwykłą by tam wjechał. Ludzie, nie zrobicie z 330 czy 360 choćby ZTSa, już nie mówię o John Deere
Mam zrobiony ten napęd. Użytkuje go od czerwca zeszłego roku, został przetestowany w różnych warunkach terenowych powiem jedno nie wyobrażam sobie teraz jazdy 30-tka bez przedniego napędu. Moc jest wystarczająca, jazda w terenie na moje potrzeby to sama przyjemność.
Mam ten napęd od lipca i nie wyobrażam sobie jazdy bez niego czy to po lesie czy po roli robota zrobiona bardzo dobrze pozdrawiam
ile kosztuje taka kryza miedzy mostem a skrzynia morze jakieś plany
Na śnieg muszą być łańcuchy aby coś uciagnąć.
Słabo bo do typa trzeba wszystko przywieść, most samemu szukać drogo się ceni wiem bo gadałem
Jak się nazywa muzyka? Bo fajna
Panowie, brawo! Jednak jest jeden minus. Ten sprzęt nie potrzebuje napędu na cztery kopyta bo to tego są inne ciągnikowce 😉 oczywiście bez aluzji że jest to złe. Pozdrawiam.
Robert zygmont jest możliwość żebyś u mojej trzydziestki zamontował taki napęd.
Czemu mu nie założysz obciążników z przodu?
Po co ta muzyka 😏😒
Czy mógłby Pan podać jakiś kontakt email lub Messenger bo miałbym do Pana kilka pytań a mianowicie chciałbym zrobić sobie przedni napęd do capka ale jak pisałem wcześniej rozwiązanie które Pan zastosował jest dobre ale kosztowne, zastanawiałem się nad wykonaniem napędu z womu za pomocą przekładni łańcuchowej gdyż byłby on potrzebny tylko do prac polowych z maszynami które nie wymagają stałego napędu z womu. W związku z tym jakie powinno być przełożenie gdybym chciał zastosować przedni most z muscela i np przednie koła 20×8,3? Będę wdzięczny za odpowiedź.
ale się nie sprawdził przedni napęd . Żeby pokonać brzy zek ile trzeba trudu mój cap wyjedzie bez przedniego napędu . nie na takich górkach się jedzie .
Mam wrażenie że przód trochę za szybko kręci
Gdyby tak nie szarpał to by z łatwością wjechał
Wgl to nie ma problemu z prędkością kręcenia na biegach 1 2 3 i r ?
A gdzie dociążenie przodu? Bez tego efekty są, ale mizerne… Moc jest wystarczająca, ale masa ma tutaj też kluczowe znaczenie.
Turbo kozak
Ogeń z rury przód do góry a nie. Ja to bym bez napędu tam wyjechał. Co za oferma.
Ca za oferma
Witam fajna c 330 powiny być takie orginalne ursusy ale ponysł zawalisty pozdrawiam .
łańcuchy na koła i nic go nie zatrzyma 🙂
Widzę że fachowców komentujących i gównowiedzących jest co nie miara, brak elementarnej wiedzy z zasady działania napędów w samochodach czy ciągnikach jest zatrważający, dziwię się Panu że odpisuje Pan na te komentarze. W moim uznaniu jest to kawał dobrej roboty jedyny mankament to cena która wynosi prawie rownowartość ciągnika w stanie do remontu. Do przedniego mostu można byłoby włożyć blokadę typu nospin albo przynajmniej torsen.
Dzień dobry czy ten napęd jest możliwy tylko z tym mostem czy jest jeszcze jakaś inna opcja mocniejsza, chodzi mi tu bardziej o dopasowanie do ładowacza czołowego?
Kawał dobrej roboty bo podoba mi się to że nie trzeba dziury wycinać pod spodem.
Na blokadzie by wyjechał
Maszyna gwizda, tylko operator pizda.
Wspaniały przykład inżynierii bo się da i potrafię.Jako hobby coś fajnego , praktycznie zaś przy tak małej masie i mocy bezcelowe.Podziwiam pomysł hobbysty włożoną pracę.Pozdrawiam.
Zero dociążenia z przodu
Śmiejecie się z dorabianego napędu a nie wiecie jaka jest różnica w pracy, mówicie że za słaby bo c 330, i ledwo jedną oś ciągnie , a ilu z tych co się tu wypowiada by chciało dołożyć napęd
Przecież to jest jakieś nie porozumienie. Podejrzewam że na blokadzie zwykłą by tam wjechał. Ludzie, nie zrobicie z 330 czy 360 choćby ZTSa, już nie mówię o John Deere
pytanie ile to kosztuje i gdzie można to obejrzeć
Jaki jest przybliżony koszt żeby założyć przedni napęd do 30?
Ale zyga
Kurde mogliście poprawić te zasłonkę chłodnicy
Najgorzej jak ktos chce fabryke poprawic z gowna cos zrobic
Na złom z tym napędę
Musicie bardziej dociążyć go na przodzie to efekty będą widoczne
wiadomo że bez przodu to jest lipa sam mam ciapka ale używam go tylko do letkiej pracy
Czyli nic nie dał ten napęd
Jak wygląda to od strony mocy silnika w c330? Starcza mocy czy nie za bardzo? Pozdrawiam
Z tego co widać to przełożenie się nie zgadza, przód kręci szybciej niż tył, zaraz tryby się zużyją