Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

Ursus C-330 4×4 Test napędu w ciężkich warunkach.

Dzień dobry,
zapraszam do obejrzenia testu napędu do c330 w ciężkich zimowych warunkach.
Zainteresowanych zapraszam do komentowania i do pozostałych filmów,
w razie jakiś pytań jest możliwość korespondencji mailowej lub telefonicznej.
mail: rzygmond@gmail.com

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

39 thoughts on “Ursus C-330 4×4 Test napędu w ciężkich warunkach.

  1. Mam zrobiony ten napęd. Użytkuje go od czerwca zeszłego roku, został przetestowany w różnych warunkach terenowych powiem jedno nie wyobrażam sobie teraz jazdy 30-tka bez przedniego napędu. Moc jest wystarczająca, jazda w terenie na moje potrzeby to sama przyjemność.

  2. Panowie, brawo! Jednak jest jeden minus. Ten sprzęt nie potrzebuje napędu na cztery kopyta bo to tego są inne ciągnikowce 😉 oczywiście bez aluzji że jest to złe. Pozdrawiam.

  3. Czy mógłby Pan podać jakiś kontakt email lub Messenger bo miałbym do Pana kilka pytań a mianowicie chciałbym zrobić sobie przedni napęd do capka ale jak pisałem wcześniej rozwiązanie które Pan zastosował jest dobre ale kosztowne, zastanawiałem się nad wykonaniem napędu z womu za pomocą przekładni łańcuchowej gdyż byłby on potrzebny tylko do prac polowych z maszynami które nie wymagają stałego napędu z womu. W związku z tym jakie powinno być przełożenie gdybym chciał zastosować przedni most z muscela i np przednie koła 20×8,3? Będę wdzięczny za odpowiedź.

  4. Widzę że fachowców komentujących i gównowiedzących jest co nie miara, brak elementarnej wiedzy z zasady działania napędów w samochodach czy ciągnikach jest zatrważający, dziwię się Panu że odpisuje Pan na te komentarze. W moim uznaniu jest to kawał dobrej roboty jedyny mankament to cena która wynosi prawie rownowartość ciągnika w stanie do remontu. Do przedniego mostu można byłoby włożyć blokadę typu nospin albo przynajmniej torsen.

  5. Dzień dobry czy ten napęd jest możliwy tylko z tym mostem czy jest jeszcze jakaś inna opcja mocniejsza, chodzi mi tu bardziej o dopasowanie do ładowacza czołowego?
    Kawał dobrej roboty bo podoba mi się to że nie trzeba dziury wycinać pod spodem.

  6. Wspaniały przykład inżynierii bo się da i potrafię.Jako hobby coś fajnego , praktycznie zaś przy tak małej masie i mocy bezcelowe.Podziwiam pomysł hobbysty włożoną pracę.Pozdrawiam.

  7. Śmiejecie się z dorabianego napędu a nie wiecie jaka jest różnica w pracy, mówicie że za słaby bo c 330, i ledwo jedną oś ciągnie , a ilu z tych co się tu wypowiada by chciało dołożyć napęd

  8. Przecież to jest jakieś nie porozumienie. Podejrzewam że na blokadzie zwykłą by tam wjechał. Ludzie, nie zrobicie z 330 czy 360 choćby ZTSa, już nie mówię o John Deere

Dodaj komentarz

Zadzwoń!