Loading…

Mechanik 4x4 Warszawa

Elektryk, Mechanik do Aut 4x4 i Elektromechanik w Warszawie.
Kontakt do Mechanika

GOLF II 1.8T 4X4, ODPALIŁEM HALDEXA, MAŁY AKUMULATOR, WENTYLATORY I TAKIE TAM.

Dzień dobry
Golfolol znowu dzisiaj
Pozdrawiam

Sklep Profesora z gadżetami i pamiątkami:
https://profesorchris.pl/

Wsparcie działalności Profesora:
https://patronite.pl/Profesorchris
09 2490 0005 0000 4000 3938 8281
Paypal:
https://paypal.me/ProfesorChris?local

Program do obsługi warsztatu którego ja używam i polecam:
https://warsztat24.com/ KOD RABATOWY: „profesorkris” Pisane razem 🙂

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris.

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl

#golf #turbo #quattro

Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.

Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.

25 thoughts on “GOLF II 1.8T 4X4, ODPALIŁEM HALDEXA, MAŁY AKUMULATOR, WENTYLATORY I TAKIE TAM.

  1. Pozdrów Breslau007 brata 😛 Dawniej jak miał kanał to go oglądałem xd coś tam gadał o więzieniu,o kobietach itp głupoty gadał ale sympatycznie się słuchało go hehe , brodę zawsze nosił

  2. Panie Chris pamiętaj żeby nie naprawiać blachy pod akku tylko powiększyć dziurę, będzie lypiej i mniejsza masa. Na podstawie turboprostego wzoru < wincyj dziur bedzie <wincyj tiuning bedzie

  3. Szacun właśnie pokazać projekt w trakcie, jak wspomniałeś, bo ludzie pokazują efekt końcowy, jak jest ładnie fajnie i koniec. A takie przeróbki wymagają dużo czasu, wiedzy, kasy i zamiłowania. Po drodze jest na prawdę dużo różnych nieoczekiwanych rzeczy do rozwiązania. Pozdro i powodzenia w dalszych pracach

  4. ABS to układ dla "blondynek". Szklanka plus ABS to pewny… "dzwon". Nawet najlepszy system polegnie na szklance. Jak ktoś nie potrafi jeździć w normalnych warunkach bez ABS… Niech lepiej odda uprawnienia. ESP i sytuacja krytyczna j.w. Ty swoje, a ESP swoje… Finał oczywisty. Jednak te wszystkie systemy są jednak przydatne, bo wspomagają abnegatów. Prawdopodobnie ratują życie obu stronom. Niestety nic nie zastąpi umiejętności i myślenia, kolejność dowolna. Pozdrawiam.

  5. Profesorze napisał byś coś więcej o kalibracji czujnika , po swapie tez nie mam ssania (coldstartu) i pierwszy raz spotkałem się z wypowiedzią że ten czujnik się kalibruje

Dodaj komentarz

Zadzwoń!