Mechanik Samochodów Wewnętrzne mechanizmy pojazdu z napędem na cztery koła, składające się z mechanizmu różnicowego oraz innych elementów. Mobilny Zakład Serwisowo-Naprawczy Samochodów Czterokołowych, Mechanik Samochodów Nasza firma świadczy usługi na terenie Warszawy w zakresie obsługi i naprawy pojazdów samochodowych. Serwis i naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4, naprawa samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 oraz mechanik samochodów ciężarowych Warszawa 4×4 są dostępne w tej firmie. Mechanizmy 4×4 łącznie z mechanizmem różnicowym itp. Mechanik Samochodów Serwis pojazdów z napędem na cztery koła, Na terenie miasta Warszawa nasza firma oferuje obsługę i naprawy pojazdów mechanicznych. mechanik 4×4, mechanik samochodowy 4×4, naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Polska, najlepszy warsztat samochodowy w Warszawa.
Serwis Samochodów z Napędem na 4 koła, Nasza firma serwisuje i naprawia samochody w Warszawie. Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Warszawa.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Pozdrów Breslau007 brata 😛 Dawniej jak miał kanał to go oglądałem xd coś tam gadał o więzieniu,o kobietach itp głupoty gadał ale sympatycznie się słuchało go hehe , brodę zawsze nosił
Panie Chris pamiętaj żeby nie naprawiać blachy pod akku tylko powiększyć dziurę, będzie lypiej i mniejsza masa. Na podstawie turboprostego wzoru < wincyj dziur bedzie <wincyj tiuning bedzie
Szacun właśnie pokazać projekt w trakcie, jak wspomniałeś, bo ludzie pokazują efekt końcowy, jak jest ładnie fajnie i koniec. A takie przeróbki wymagają dużo czasu, wiedzy, kasy i zamiłowania. Po drodze jest na prawdę dużo różnych nieoczekiwanych rzeczy do rozwiązania. Pozdro i powodzenia w dalszych pracach
ABS to układ dla "blondynek". Szklanka plus ABS to pewny… "dzwon". Nawet najlepszy system polegnie na szklance. Jak ktoś nie potrafi jeździć w normalnych warunkach bez ABS… Niech lepiej odda uprawnienia. ESP i sytuacja krytyczna j.w. Ty swoje, a ESP swoje… Finał oczywisty. Jednak te wszystkie systemy są jednak przydatne, bo wspomagają abnegatów. Prawdopodobnie ratują życie obu stronom. Niestety nic nie zastąpi umiejętności i myślenia, kolejność dowolna. Pozdrawiam.
Profesorze napisał byś coś więcej o kalibracji czujnika , po swapie tez nie mam ssania (coldstartu) i pierwszy raz spotkałem się z wypowiedzią że ten czujnik się kalibruje
Profesorze z kablem to jest tak że kabel o długości metra a grubości 100mm² waży 1kg czyli jak dasz np kabel 150mm² 4metry to będzie 12kg 🙂
Ten golf to Twój najlepszy projekt . Kocur
Ta jasne zrobisz, jak uruchomisz golfera to będziesz w nim woził "dziury" a blacha zostanie jaka jest… 😜😂😂😂👍🏻
I którą spawarką spawałeś?
Elektrodową, czy migomatem?
Pozdrów Breslau007 brata 😛 Dawniej jak miał kanał to go oglądałem xd coś tam gadał o więzieniu,o kobietach itp głupoty gadał ale sympatycznie się słuchało go hehe , brodę zawsze nosił
Piekny golf kurwa
Panie Chris pamiętaj żeby nie naprawiać blachy pod akku tylko powiększyć dziurę, będzie lypiej i mniejsza masa. Na podstawie turboprostego wzoru < wincyj dziur bedzie <wincyj tiuning bedzie
Flutter/surge sound mgólbym Profesorze o tym nagrac odcinek. O negatywach tego pożądanego wśród Japonskich dzieci i wszystkich vag świrów dzwięku.
O tej porze w już przy swojej pasji? Oj chyba nasz Profesor został golfistą 🙂 hyhyyh
Szacun właśnie pokazać projekt w trakcie, jak wspomniałeś, bo ludzie pokazują efekt końcowy, jak jest ładnie fajnie i koniec. A takie przeróbki wymagają dużo czasu, wiedzy, kasy i zamiłowania. Po drodze jest na prawdę dużo różnych nieoczekiwanych rzeczy do rozwiązania. Pozdro i powodzenia w dalszych pracach
Zgadzam się z brakiem abs, kto by się przejmował bezpieczeństwem kiedy może zaoszczędzić stówę albo nawet wie 😀
Profesorze, dlaczego dwie, a nie cztery lampy? Golf II GTI w tym wydaniu to… Chociaż Peugeot 205GTI to inna, znacznie wyższa liga 😜
Miedziana rurka w układzie chłodzenia aluminiowego silnika prosi się o korozję jak się skończą inhibitory w płynie.
ABS to układ dla "blondynek". Szklanka plus ABS to pewny… "dzwon". Nawet najlepszy system polegnie na szklance. Jak ktoś nie potrafi jeździć w normalnych warunkach bez ABS… Niech lepiej odda uprawnienia. ESP i sytuacja krytyczna j.w. Ty swoje, a ESP swoje… Finał oczywisty. Jednak te wszystkie systemy są jednak przydatne, bo wspomagają abnegatów. Prawdopodobnie ratują życie obu stronom. Niestety nic nie zastąpi umiejętności i myślenia, kolejność dowolna. Pozdrawiam.
Profesorze napisał byś coś więcej o kalibracji czujnika , po swapie tez nie mam ssania (coldstartu) i pierwszy raz spotkałem się z wypowiedzią że ten czujnik się kalibruje
Gdyby to 80-tka była to bym oglądał ale ze to golf to nie będę przepraszam.
PTR-a oglądamy! Gość ma potężną wiedzę i umie w tuningi!
Szanowny Chrisie dlaczego 1.8t nie dało rady ukraść jakiegoś 2.0tfsi z dsg ??
Znowu ten Mechanik złodziej.
On nie do końca ma luźny dyfer z przodu, tam są stożki zaciskowe na flanszach półosi w skrzyni. Chyba że przy haldexowej tego nie ma.
Profesore, powiedz proszę o co chodzi z tym komputerem LPG?
3:46 to chyba do ezektora wejscie
U nas też jest taki golf w wersji bukkake und dziurawa podloga
stare części na licytacje wośp
to nie zgnite to redukcja masy profesor 😁😂👍👍👍