
Baza pod kampera 4×4 do 50 tys. Co można kupić? Pokazujemy: Gaz-66, iveco daily, ford transit – CZ.2
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
[trustindex no-registration=google]
LINKI DO OFERT PONIŻEJ ↓↓↓
Cześć! Zapraszamy na drugi odcinek o poszukiwaniach bazy pod kampera 4×4. W tym odcinku prezentujemy trzy opcje, z czego pierwsza nie jest dla nas. Ale tak nam się spodobała, że postanowiliśmy ją pokazać. Może ktoś z odpowiednimi kwalifikacjami ją sobie nabędzie 🙂
Mowa o poradzieckim samochodzie GAZ-66 z 1987 roku. Dla nas się nie sprawdzi, bo mamy prawo jazdy kat. B. Ale jak ktoś ma C… to polecamy, nam się mega spodobał. Zobaczcie zresztą film – widać, że autko naprawdę jest niezużyte. Trafiliśmy na nie przypadkiem, ale na szczęście właściciel zgodził się na nagranie i pokazanie tego cudeńka w naszym odcinku 🙂 jeśli macie ochotę, zostawiamy link do oferty na otomoto:
https://www.otomoto.pl/oferta/gaz-66-kamper-food-truck-zarejestrowany-ID6DMA6i.html
Kolejna propozycja bazy to iveco daily 4×4. Taki model samochodu pokazywaliśmy już w poprzednim odcinku. Był sporo niższy i z nieco mniejszym przebiegiem. Ten prezentowany tutaj ma na dachu łódź i naszym zdaniem jest świetny. Przepiękny i klimatyczny. Nie będziemy się jednak za wiele o nim rozpisywać, bo sami musicie zobaczyć, czym się okazał. Tutaj nie zostawiam linku do oferty, bo szanujemy prywatność właściciela fury.
Trzecie autko to ford transit z napędem na cztery koła z 2011 roku. Musimy przyznać, że jest to taki rodzaj samochodu, do którego jesteśmy najbardziej przyzwyczajeni. Wsiadasz i jedziesz – nic trudnego, bo chociaż gabaryty ma większe niż zwykła współczesna osobówka, to działa tak samo, ma podobne mechanizmy i podobną elektronikę. I klimę!!! W starszych samochodach można o tym zapomnieć i trzeba przyzwyczaić się do tajemnych ścieżek zmiany biegów oraz poznać patenty na załączanie różnych napędów, blokad mostów i tym podobnych funkcji. Po oględzinach stwierdzamy, że ten konkretny transit to pozycja warta uwagi, ale sami nie decydujemy się na niego, bo szukamy czegoś z klimatem. Chyba po prostu złapaliśmy bakcyla na stary pojazd. Dla zainteresowanych wrzucamy link do oferty na otomoto:
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-transit-2-4-tdci-4×4-72-tys-warsztat-wyciagarka-4×4-wyciagarka-warsztat-ID6E15uR.html
Zwracamy też uwagę na superową wyciągarkę zainstalowaną w tym samochodzie. Porządny sprzęt i 20 metrów zasięgu 🙂 Niby auta od handlarza nie cieszą się najlepszymi opiniami… my jednak odnieśliśmy w tym przypadku bardzo dobre wrażenie.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU WŁAŚCICIELI BAZ POD KAMPERA 4X4, KTÓRZY CHCIELIBY POKAZAĆ SWOJE PIĘKNE FURY NA NASZYM KANALE! 🙂 Najlepiej jak napiszecie do nas na facebooku, ale dajcie znać gdziekolwiek – dogadamy się, prześlemy Wam wytyczne (filmiki muszą być nagrane w poziomie, a nie w pionie! :)) i przygotujemy kolejny odcinek z Waszymi spasionymi propozycjami na bazy pod kampera.
Zapraszamy na kolejny odcinek. Jeśli spodobał Wam się ten, prosimy, zasubskrybujcie nasz kanał, zostawcie łapkę w górę i skomentujcie :).
www.siemovietrip.com
NASZ FB: https://www.facebook.com/siemovietrip/
INSTA: https://www.instagram.com/siemovietrip/
Mechanik Samochodów Mechanik 4×4, Mechanik Samochodów z napędem 4×4, Naprawa samochodów 4×4 Warszawa,
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
[trustindex no-registration=google]
Naprawa ramy 25 tyś jak nie macie tyle to dajcie sobie spokój tyle mnie kosztowała w patrolu
Sorry ale brak doświadczenia w pojazdach 4×4 nie powinno się rzucać na "głęboką wodę"!Najpierw powinniście kupić prosty pojazd z napędem 4×4(np.suzuki samurai) aby się nauczyć z nim obchodzić,używać go i w jakich warunkach!Ten iveco wcale nie wyglądał strasznie od spodu a to co wam pokazywał "znajomy" to nie było wielkiej tragedii!Tak właśnie jest jak się nie ma własnego doświadczenia a polega się na radach innych!Najgorsze jest wziąć takiego kogoś i będzie "super" doradzał!Poza tym jeżeli macie okrojony budżet to w pojazdach tego typu(4×4) koszt wszelkich napraw i wkładu "początkowego" trzeba liczyć w grubych tysiącach!Raz kiedyś byłem terenówką z "gościem" na stacji aby sobie sprawdzić auto i tak tłukł śrubokrętem po ramie i szorował że zerwał miejscami podkład i zabezpieczenie antykorozyjnym!Nigdy nie dałbym już nikomu aby tak tłukł śrubokrętem jak wasz specjalista!A poza tym powodzenia w poszukiwaniach(i wydatkach)pozdro
Hej, Gaz 66 waży około 3,5 tony bez wyciągarki (DMC 5,6 t), i ma pojemność 4,3 l. Niestety sporo pali… ale baza pod kampera świetna… w totalne bezdroża. Pozdrawiam
8:10 ja rozumiem, że 165cm to piękny wzrost, ale z perspektywy 180cm to już nie jestem człowiekiem?! :))) żarciki 🙂 bardzo fajny materiał, bardzo pozytywna prowadząca. Leci SUBIK i czekam na kolejne materiały 🙂 Pozdrawiam.
Jejku super że tak szybciutko znaleźliście dla siebie autko, teraz czas na remont i spełniajcie swoje marzenia… 🙂
Kupując takie stare auto trzeba się liczyć z koniecznością dokonania napraw. Naprawa ramy by się raczej w budżecie zmieściła.
Moja baza na campera ma spód w gorszym stanie i spokojnie się to da naprawiać.
Sprinterek stoi pod domkiem?😋😉
Jakby ktoś miał wątpliwości co do oględzin ramy… Znawcy tematu z Terenwizji poruszyli temat 🙂 https://youtu.be/pFl9fLJn-FY
Przemyślane wybory zaprocentują w przyszłości – najlepszego 🙂
Bzdura. To uszkodzenie na ramie iveco można zgodnie z prawem i sztuką naprawić.
Tatuś ma prawo jazdy kategorii C.
Na terenwizji macie film o ramach i ich naprawie